Thursday, July 10, 2014

Posted by Unknown on 11:49 AM No comments

Assalamualaikum & salam manis semua pengunjung setia laman blog Fauziaty Maturahman. Jutaan terima kasih diucapkan pada anda sekalian yang sudi menjenguh blog saya. Semoga segala perkongsian kesihatan yang diberi dapat memberi manfaat pada kita semua. Mohon ampun & maaf andai tidak tercukup ilmu yang saya beri, InshaAllah saya akan mempertingkatkan blog saya menjadi yang lebih baik. Yang baik datangnya dari Allah swt yang kurang datangnya dari saya sendiri.
       Okeh saya nak perkenalkan diri saya. Saya adalah Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Pelek, Sepang, Selangor bernombor 1102032 yang menghantar secara terus@COD seluruh kawasan Sepang, Bandar Baru Salak Tinggi, Seluruh kawasan Nilai, Bandar Baru Nilai dan penghantaran pos ke seluruh Malaysia, Sabah, Sarawak, Brunei, Indonesia & Singapura.
       Keistimewaan apabila anda memenuhi khidmat dari saya, saya akan memberi konsultasi bermula dari sebelum/sedang/selepas mengambil suplemen. Saya juga akan mencadang suplemen yang berkesesuaian dengan badan anda ataupun memberi cadangan suplemen yang mengikut bajet anda dan saya mengikuti perkembangan pengambilan suplemen anda.
       Tawaran istimewa akan diberi jika anda benar-benar konsultasi Shaklee secara konsisten. Bagaimana anda nak percaya saya? Saya sudah ramai pelanggan yang terdiri dari negeri Melaka, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Sabah & Wilayah persekutuan Kuala Lumpur.
       Anda boleh menghubungi saya melalui SMS, Panggilan, Whatsapp & WeChat di talian 014-7124442.
Anda perlu masukkan ke akaun saya MAYBANK 1060 6212 9782 (FAUZIATY MATURAHMAN) untuk memesan barang dan menghantar email kepada saya (lavender_citra@yahoo.com/fauziatymaturahman.my@gmail.com) sebagai bukti. Penghantaran mengambil masa 1(satu) hari sahaja.


0 comments:

Post a Comment