Monday, June 2, 2014

Posted by Unknown on 10:19 PM No comments
Vita E Complex dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopherly, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.
Mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Maanfaat Utama ;

  • Melindungi jantung ~ Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pangasidan lipid; meningkatkan koleterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat kedinding arteri; menghalang anemia hemolilik, penyakit jantung dll.
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif ~ Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif, Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  • Anti-Penuaan  ~ 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  • Anti-Oksidan yang kuat ~ Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperaiki masalah oksidan - katarak dan masalah penglihatan.
  • Kelestarian Tenaga ~ Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih
  • Memperbaiki Arthritis ~ Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi
  • Menghalang keguguran ~ Merawat musculus pactoralis fibrosis otot dada, sindrom prahid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.
  • Memperbaiki parut ~ Memperaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
Nota: Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan ACE (beta carotene, vitamin C dan E) bersama-sama untuk menggandakan kesan anti-oksidan dalam melawan radikal bebas.

Adakah Anda Mengambil Vitamin E yang cukup?
Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas: 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam, 500g badam.

Adakah Vitamin E Selamat?
Kajian bertahun-tahun oleh University Harvard keatas kedua-dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok dengan 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3,200IU.























------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAUZIATY BINTI MATURAHMAN
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Pelek, Sepang
Shaklee ID [ No : 1102032 ]
Contact No : 014-7124442
Email : lavender_citra@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1102032. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

0 comments:

Post a Comment