Wednesday, May 14, 2014

Posted by Unknown on 5:21 PM No comments
Didalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular. Melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu. Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular.


  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria
  • Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End products)

Juga menolong membantu menjaga/memelihara :
Kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sendi, kesihatan sistem imun, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.


4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular

1. Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu dan memperbaiki sellular DNA

2. Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Didalam satu penemuaan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondia fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4.Penimbunan Protin AGE
Penimbuhan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan menggangggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.

Perbezaan anggur Muscadine berbanding dengan anngur biasa

Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan kerana pasangan tambahan kromosom ini ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Saiz daripada anggur muscadine adalah sebesar bola golf kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak polifenol dan resvetrol. Ini membuat ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan.









Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAUZIATY BINTI MATURAHMAN
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Pelek, Sepang
Shaklee ID [ No : 1102032 ]
Contact No : 014-7124442
Email : lavender_citra@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1102032. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

0 comments:

Post a Comment